Regnig måndag

Jag and some good fellows kom på en mycket god idé, och bestämde oss för att fika efter vår långa skoldag idag. (Förstår inte hur jag lyckades att inte somna på någon lektion idag, för var så sjukt trött. Har nästan inte sovit något under hela helgen.)
Vi åkte till Täby centrum i allafall. Först fick jag släpa runt mitt enorma och fula paraply överallt (ska aldrig använda det igen, hatar det.) men sen satte vi oss på fiket i hörnan och beställde varsin kladdkaka (med extra grädde, mihihi) och sedan satt vi där länge och pratade. Vi skrattade inte, verkligen inte alls. Bara seriöst och deep-snack hela tiden.
mumsig bild från google

Det känns som, med tanke på gårdagens och dagens gottis-diet, att denna vecka kommer bli mycket hälsosam...Men man lever bara en gång (om man inte är hindu vill säga). Så ta vara på livets goda, people, och: CARPE DIEM!  *fniss fniss*
♥♥♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: