Fashion show

I går var jag och F på Attitude-mässan. Inträdet kostade 140:- så först var jag inte så säker på om jag orkade lägga pengar på det, men, det var så värt det! Vi fick kolla på en riktig modevisning där vi hamnade på asbra platser, precis framför catwalken, och vi kändisspottade flera stycken; Laila Bagge, Foki och, det bästa av allt; Jag träffade Lars Wallin!! En av Sveriges bästa designers enligt mig. Så nu kan jag skryta med att jag hängt med honom. För det gjorde jag en liten stund, och han var så snäll och trevlig att jag började gilla honom ännu mer efteråt bara för det.
Det började mycket bra...
syns inte så bra på bilden, men de hade guldfärg i håret. -very cool
min favorit...he he ♥
Jag och Lars Wallin! Ett stort moment för mig, var helt yr efteråt ;)
Några av hans klänningar. Så vackra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: