Snöpromenad och bakkalas

Ser ni det vita på bilden? Det kallas snö.
Mm, sådant har vi inte fått se mycket av i vinter, men nu har det äntligen börjat komma!
Jag är sådan där lite töntig typ som tycker att det är roligt att åka längdskidor, men för att kunna göra det är ju snö en viktig förutsättning. Så nu håller vi, eller i alla fall jag, tummarna för att det blir lika snöigt som förra året!
AJA. Nu till det viktiga: Jag ska baka. Avancerade grejer till och med. Det ska bli muffins med alla sorters choklad och marsmellows. Det är nämligen julavslutning imorgon och vi ska ha julfika med klassen. Först tänkte jag göra något annat, typ cheese cake, men sedan tänkte jag att eftersom klassen består av nästan bara tjejer är nog choklad det som går bäst hem. Så nu ska jag sluta slappa i soffan och gå till kvinnans plats i hemmet: köket! Till alla mina SP10e-läsare: ni har något smarrigt (förhoppningsvis) att längta till!
♥ AF VIDERSEN ♥
Postat av: Helli nr2

Yeeeeeyyyyy :)miihi

2011-12-19, 21:18:52 - URL: http://helenany.blogg.se/
Postat av: Elli nr 1

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

/Elli approves.

2011-12-19, 23:03:51 - URL: http://ellinorkraft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: