Kvällsgrubbel

Det var såhär; Jag satt för en gångs skull och försökte ta seriösa/fina bilder på mig själv med min webcamera. Detta händer inte ofta, eftersom jag lätt känner mig så löjlig när jag posar framför kameran. Men i allafall flöt det på helt okej och efter ett tag tänkte jag att "Det här var ju ganska roligt i allafall" och började sedan göra lite fler avancerade poser med händer och håret och allt. Och i samma stund som jag tänker att "YezZz, jag har fixat ny profilbild till fb" och får upp min "favoritbild" på helskärm, inser jag mitt misstag.
Jag skelar på alla bilder. Igen.
Har märkt förut att jag har en tendens att skela på bild (kanske i verkligheten också?!?!) men trott att det bara varit en tillfällighet, men nu. Oj, oj. Someone got a problem!
Nu ska jag bjuda på mig själv och demostrera med en bild. Dock tog jag inte den där graden av skelning var som högst, utan tyckte att denna räckte:
Ser ni hur en liten skelning smyger sig på?
Min arm ser dessutom ut som en böjd baugette eller en avhuggen käpp.
Tror jag satsar på annat än egobilder i framtiden.
Postat av: BELLZOR

Nej gud du är sååå söt :D <3

2011-12-03, 10:38:22 - URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: cicci

Du skelar ju inte alls! Lägg av! Ny profilbild säger jag! (hihih det rimmar typ)

2011-12-06, 17:25:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: