Tanken som räknas

Det råkar vara så att hemma hos mig finns nästan aldrig något gottis. De enda gånger vi har kakor eller liknande hemma, är när någon av mina föräldrar ska hålla i personalfika på sina jobb. Detta händer kanske två till tre gånger per år, och när det väl inträffar är det strängt förbjudet att ta sig en liten gottisbit.
Därför blev jag oerhört förvånad när jag helt oväntat fick en liten påse Choco av pappa. Detta är nästan för bra för att vara sant, tänkte jag. Och det var det, såklart.
Hur Choco egentligen ska se ut. Runda och fina...
...hur mina Chocos såg ut.
Det visade sig att detta var en gratis prova på-påse, som min pappa fått och stoppat i sin ficka, där den sedan legat ett tag och fått sig en omgång. Och tillslut hade de blivit dumpade till mig (istället för att hamna i papperskorgen...Onödigt och miljöovänligt ju.). Men tanken var nog god i allafall.
Postat av: Anonym

HAHAHA XD Karma för att mitt skrivbord tydligen (?) är nedfärgat ;)

2011-11-25, 19:32:34 -
Postat av: Ulrika

Det var från mig asså...Ulrika. Din syster.

2011-11-25, 19:33:45 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: