from france to spain to italia to everywhere

här vill jag bo...
...och här vill jag bo...
... och här vill jag bo.
Postat av: Lola

Hallo, haben Sie das letzte Foto in London von mir selbst aufgenommen und ich würde gerne einen Link zu meiner Website erscheint auf Ihren Artikel, die besagt, dass das Foto meiner ist! Vielen Dank dafür und das Urheberrecht zu respektieren. Wenn du tust, was ich dich fragen Sie dieses Bild verlassen können, wenn nicht, bitte entfernen Sie diese bitte. Auf Wiedersehen! :)

2012-02-23, 21:37:22 - URL: http://www.there-is-nothin-wrong.skyrock.com
Postat av: Lola

Hej, var den sista bilden är tagen i London av mig själv och jag skulle vilja ha en länk till min webbplats visas på din artikel som påstår att detta foto är min! Tack för detta och respektera upphovsrätten. Om du gör vad jag bad dig att du kan lämna den här bilden, om inte, kan du ta bort den. Adjö! :)

2012-02-23, 21:44:43 - URL: http://www.there-is-nothin-wrong.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: