Torra pasteller

I helgen köpte jag (fast pappa fick betala...) torrpasteller i alla dess färger. Har använt dessa lite på mitt bildprojekt i skolan, men jag kan inte riktigt tekniken som man ska använda. Blir bara massa damm och smulor som färgar av sig på allt som kommer i dess väg (Förlåt U, ditt skrivbord blev ett offer.). Kom ner till middagen och min mamma började skratta när hon såg mig. Precis så som man vill bli bemött...Hade visst fått lite (läs: en hel del) torrpastell i pannan. Dessutom skulle hon påpeka att jag stavat fel i mitt tidigare inlägg. Hade skrivit Braking istället för Breaking...Meh. Palla märka ord. Ni ser i allafall vilken kärleksfull och stöttande familj jag har. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: