Snart faller löven av träden...

...och börjar se ut som denna.

Denna bild ritade jag någon gång i somras (längst ner till höger på bilden har jag varit klok och skrivit när och var jag gjort den), men la ifrån mig den för att jag tröttnade på den. Nu tog jag fram den igen och förbättrade och fixade lite. Det brukar bli så, att jag lägger ifrån mig en bild för att jag inte alls blir nöjd med den, och låter den vila ett tag, och sen någon vecka eller månad senare tar jag fram den igen och gör klart.
Som alltid blir jag aldrig 100% nöjd med något jag ritar. Ser alltid något fel eller konstigt i det jag gjort. Men vad som är fel säger jag aldrig, för då kommer ju alla andra att se det också. Tror dock att det är bra att man aldrig blir helt nöjd, för att se det som saknas gör ju att man utvecklas till nästa gång och blir bättre. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: