Hänger hos syster

Befinner mig i min systers crib någonstans i Uppsala och äter oreos med sprutgrädde :3 . Vi har tidigare varit och shoppat en massa på Ikea, (vart en riktig workout då vi fick släpa allt från mattor till påsklämmor runt i hela staden), och nu har vi inrett i hennes lilla kryp in så nu är det så hemtrevligt och fint. Utmattade och slitna efter allt kånkande och släpande belönade vi oss själva med ett kakkalas och jordgubbste. Mums ;)

Glad tjej som funnit kärleken i form av en kaka.
Bakom ser ni lite av den kanske finaste affischen jag någonsin köpt till min syster: The beatles walking over Abbey Road. Har just fått veta all mystik kring denna bild...Tydligen finns en förklaring utan dess like till varför Paul McCartney är den enda som går barfota över vägen och dessutom med vänster fot först, när de andra gör tvärt om, varför en likbil står parkerad längre bort, och varför det finns en registreringsskylt med ett kodat meddelande med...Osv, osv. Googla det, mycket spännande ;)
Vi höres,
kramkram ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: