!"@%!?!

Jag är så arg och besviken just nu. Vill ta sönder något, smälla igen en dörr så hårt att det blir sprickor i träet, kasta ägg på fönsterrutorna, hälla ut shampoo på golvet, klippa sönder gardinerna, riva ut sidor i värdefulla böcker, använda upp en hel tejprulle på att vira den runt någons nycklar...eller nåt. Så arg är jag, att jag vill använda upp pappas alla dyra ekologiska ägg på en fönsterruta, och sen gå därifrån utan att torka bort dem. Skulle känna mig som en riktig rebell då.
Nej men, saker som jag trott skulle bli hur roliga som helst, har inte blivit som jag hoppats. Saker gör mig irriterad, besviken, förvirrad...och irriterad (igen). Och sånt är ju aldrig kul. :S
natti natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: