Det ekade över hela staden

Igår var en riktigt awesome kväll. Inledde med danslektion (stäckte mig dock, så känner mej som en stel tant idag) och sedan; Veronica Maggio på Grönan!!!
Jag och Cicci kom fram halv 8, när de stängt insläppet. Vi var fast beslutna om att komma in, och jag tror aldrig att jag trängt mig så mycket i hela mitt liv, och jag tror aldrig att jag fått så många irriterade och sura blickar som då. Men det var det värt, för när vi kom in var det hur grymt som helst. :)
När konserten var slut mötte vi upp Karro och några galna boyzz, som vi hängde runt lite med inne i stan. Vi hade tänkt sätta oss på café 60, men som alltid var det proppfullt där inne, så då tänkte vi Burger King istället, men där luktade det friterad lök så det blev inget där heller.
Nu ska jag ut i skogen med Johanna och Hampus och plocka svamp. Får väll se hur det går. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: