jag är omringad av de finaste människorna

Först tänker jag bara berätta om det roliga, och tacka mina fina vänner för en superkväll. Tack för att ni kom och gjorde kvällen underbar och rolig, och tack för alla fina paket som jag fick. Jag kämpar fortfarande med att få ut alla gottisbitar ; )
Mycket rolig och god present från Helli och Elli (bilden snodde jag från Nicky, hoppas det är okej)

Jag önskar att kvällen inte slutat som den gjorde. Min största skräck, att något skulle hända min mormor, hände. Tack för att ni tröstade och hjälpte till så mycket, det uppskattas så mycket ♥
allting kommer tillslut att bli bra  ♥
Tänker inte gå in på vad som hände, men vi åkte till sjukhuset och idag är det bättre. Kunde inte stanna där så länge som jag velat. Får panik på sjukhus, speciellt på natten, men ska åka dit idag.
Kram ♥
Postat av: Helena

<3 <3 <3 <3 <3

2011-10-09, 17:52:58 - URL: http://helenany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: