00:13

Jag kan inte somna. Det råkar nämligen vara den 6:e oktober idag, och varje år vid den här tiden ligger jag vaken nästan hela natten. Anledningen? Min födelsedag är den 7:e. Det är lite pinsamt, men fortfarande tycker jag att det är lika spännande och pirrigt kvällen innan som när jag var liten. Just det där med hemligheterna, tisseltasslandet, ljudet av snöre som lockas...allt sånt där som sker innan ens födelsedag ni vet, gör en så nyfiken, och det är ju så spännande! Och så på kvällen innan vet man liksom att man är så nära att få veta allt och då spricker man nästan av nyfikenhet och kan därför inte somna...

...Heh, någon som känner igen sig?
Har därför fördrivit min sömnlösa natt med att städa i mitt rum. Men nu har jag lagt mig och ska försöka att somna. Har med mig boken "dvärgen" , en sjukt gammal bok, från typ 1890-talet eller nåt sånt,  som ska vara utläst tills på måndag (skoluppgift). Jag är på sida 20 av 220... Men den om något borde få mig att somna.
Bjuder på denna fräcka bild med en komplicerad handformation. Som ni ser har jag på mig en sådan där riktigt varm pyjamas med rosa rosor på...Den är egentligen min mormors, men nu har jag den. Ångrar det dock eftersom det är asvarmt i mitt rum, men orkar inte byta till någon annan.
natti natti ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: