Wall of fame

Jag har ett litet projekt som jag har hållt på med rätt länge, och det är att sätta upp bilder på min vägg. Mitt mål är att den ska bli så stor som möjligt (med förutsättningarna att det fortfarande ser snyggt ut). Med tanke på att jag haft mitt projekt så länge har jag egentligen inte kommit långt alls. Jag har mängder av bilder som jag kunnat skriva ut och smacka upp på väggen, men saken är den (med risk för att låta lite "hej-jag-försöker-vara-djup-och-estetisk-men-inser-inte-att-jag-egentligen-misslyckas-totalt") att jag vill att det ska vara en lång process, där alla bilder ska ha en speciell bakgrund eller anledning till varför just de sitter där...
ah, det låter kanske som någon jätteseriös grej, men så är det inte. Bara en rolig grej :)
Och som sagt; fortsättning följer tills häftmassan tar slut och jag inte kan sätta upp några fler!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: