Fredagsmys

Idag hade jag och min vän Johanna födelsedagsfika och bytte presenter. Vi har ju båda fyllt år, men Johanna den lilla korven åkte till Portugal över veckan då det var våra födelsedagar, så då blev det inget presentbyte då inte. Därför sågs vi idag på en kort fika som kom att bli ganska lång i allafall.  Jag fick dessa två finfina presenter;
I den lilla söta presentasken låg...
...Ett jättefint snäckhalsband, som hon skapat alldeles själv med en snäcka från Portugal...
...och ett orange/brun armband som passade så fint tillsammans med mina andra smycken.


Allt helt i min smak, så ni må tro att jag blev glad :)
När vi satt och fikade på lite gottis som J så snällt tagit med sig dök Frida plötsligt upp i köksfönstret. Och snälla som vi är bjöd vi såklart in henne på fika också. Så sedan satt vi där alla tre och hade det trevligt en stund till.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: