Dagens problem

Nu hoppas jag att ni undrar varför jag sitter fullt seriös i en zebradräkt á la tantstyle med noll passform. Blir ju stelt om ni inte noterar någon större förändring i mitt utseende...Anywaiiiis, det finns faktiskt en anledning till varför jag sitter här i denna. Det är nämligen så att jag fnular på en Halloweenutstyrsel, men har idétorka och kan inte bestämma mig för något. Har varit inne på Hippie, Indian, Mario, Cowgirl, Karamellkungen...och så denna ( som givetvis ska sys om om jag bestämmer mig för den).
Inget alternativ känns sådär 100% rätt, och jag är inte så sugen på något alternativ egentligen. Men panik är det ju, för måste hitta något tills på lördag, och dessutom går ju alla redan färdiga outfits åt som smör i dessa tider...
WHAT TO DO?!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: