Ny serie att följa?

Någon som läst Sofi Fahrmans böcker Elsas mode och Elsas värld? Jag köpte Elsas mode för ganska länge sedan på Arlanda innan jag skulle flyga iväg på semester. Tänkte att den skulle bli en perfekt resebok; massa underhållning och ingen djup, komplicerad handling som gör att man fastnar i den för mycket. Det slutade med att jag läste ut den jättesnabbt och faktiskt gillade den mer än vad jag trott. Den var såklart långt ifrån den bästa bok jag läst, men den var en bok som man läser bara för skojs skull. Därför köpte jag sedan Elsas värld när den kom ut, och nu för bara en liten stund sedan kollade jag på serien som dom gjort av sista boken. Var lite skeptisk till en början, men jag tror att den nog kan bli bättre med tiden. Lite B, men jag kommer nog fortsätta att kolla. Går på tv3 play om du också vill se ;)
rolig bok som förhoppningsvis blir rolig serie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: