under the coconut tree

En tråkig och grå dag som denna har jag suttit och kollat igenom lite fotoalbum. När jag kom till sommarens Turkietresa började jag längta tillbaka dit så himlans mycket. Till värmen, till stranden och till allt roligt som vi gjorde där.
vattenvolleyboll! Hängde vid poolen varje dag för att kunna vara med och spela...
texten som jag skrivit under fotona får dock inte vem som helst se...;)


Tondöva jag, som aldrig kan låttexter, i en sångtävling (ställde ej upp frivilligt)...

mina päron vid havet...



Det var under denna resa som jag kom på att jag vill arbeta som reseledare (inte för all framtid, men under något år eller två). Det verkar så roligt och dessutom får man ju gratis solsemester på köpet. Jag ska därför, efter att jag tagit studenten, gå en utbildning för att bli reseledare, och sen är det bara att köra! Det kommer bli sååå kul!:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: