ränder, prickar och hjärtan

Under vissa perioder knåpar jag ihop fler kort än vanligt. Just nu har jag haft många anledningar till att göra kort, men tråkigt nog har de två senaste varit av krya på dig-slaget...Först var det mormor och nu min faster. Stackarna. Hoppas nu på att min faster mår lite bättre när jag och min familj skickar kramar och stöd genom posten. Annars har jag ju gjort allt förgäves ;) ♥
Måste bara tillägga, Ni kanske undrar varför jag väldigt ofta lägger upp bilder på saker jag gör? Jag vill bara klargöra att det inte är av anledningarna typ "kolla på mig, kolla vad duktig jag är!!" eller "snälla säg vad fint jag ritar, jag måste höra att jag är bäst", eller nåt. För så är det inte. Nej, anledningen är helt enkelt att eftersom pyssel och bild är en så stor del av vad jag gör på min fritid, och det är dessutom några av mina största intressen, känner jag det är kul att få visa upp vad jag gör, så att ni förstår vad det är som jag lägger så mycket tid på. Annars kanske ni misstar mig för att vara en ensamvarg som spenderar största delen av sitt tonårsliv instängd på sitt rum och deppar i takt till mörk musik och spionerar på grannarna. Eller något, vad vet jag?

Dessutom så planerar jag att använda min blogg som en slags portfolio för vissa kort och bilder som jag gjort och gett bort (allt som jag gör lägger jag ju inte upp, det skulle bli för tjatigt). Det är lite roligt att kunna gå tillbaka om något år och kolla på de saker som jag gjort tidigare, och förhoppningsvis se en utveckling. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: