Den som väntar på något gott...!

Ä-N-T-L-I-G-E-N
I över en månad har jag väntat på att mitt datorfodral ska komma in i butiken. Har varit där flera gånger och frågat, och alltid har de sagt att den kommer snart. Kan ju säga att det är vissa skillnader mellan mitt snart och deras, speciellt då jag har noll tålamod med att vänta. Men, idag, klockan 16.25 fick jag tillslut ett samtal som sa att den kommit. Best day ever.
Har under denna månad letat överallt efter ett datorfodral för 17 tum. Det finns ingenstans. Om man inte vill gå till Kjell & Company, som min pappa tyckte att jag skulle göra...Det ville jag inte av någon anledning som han inte riktigt kunde förstå. ;)
Nu är den min i allafall. Slutet gott, allting gott. ("...E det över nu, slipper vi vatten o brö?" - Lilla Jönssonligan för er (alla) som inte förstod. Bara jag som hade Jönssonliganfilmerna som favoritfilmer när man var liten? Antagligen. Bara jag som nördade sönder dem och kunde alla repliker och handlingarna utantill. Tycker fortfarande att de är de bästa svenska filmerna som gjorts. In my ♥ forever.)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: