sjuk tjej

Låt mig presentera Greta, min trogne följeslagare som finns där för mig i alla lägen. Vi ligger och softar i soffan just nu, med "masterchef Australia" som underhållning (av någon anledning har jag börjat följa serien, och blir frustrerad när någon av mina favoriter åker ut...). Greta ligger och vilar på min axel, och ibland trycker hon in sin nos i mitt öra (?) eller börjar äta på mitt hår. Kanske tror hon att det är hö. Inteligent djur.

Min lilla tjockis, som jag låtsas är en hund. Man tager vad man haver liksom.


Jag ska alltså inte till skolan och studera idag, då jag imorse vaknade och inte kunde prata. Så istället för att sätta på mig mina nya, chica jeans som jag köpte i lördags, drog jag på mej en klarblå tjocktröja (mycket varm och komfortabel), som i vanliga fall används när jag åker skidor,  och dessa fräcka raggsockor som man får spetsiga tår av:

Jag har vikt ner strumpkanten lite, för att få en lite mer fashionabel look. ;)

Luftkram (så jag inte smittar) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: