Someone like you

Jag är sjuk. Min näsa är så täppt att jag måste andas genom munnen hela tiden, vilket gör att det ser ut som att jag har en förlamad haka då munnen hänger öppen. Mina ögon svider. Jag har lock för öronen. Det känns som att någon tryckt in massa lera i mitt huvud och sedan mojjsat runt och rört om därinne, så att den nu blivit 4 kg tyngre och instabil. Jag blir utmattad av att gå upp för trappan. Jag har inte varit ute någonting på hela dagen.

Men annars har jag det bra.

Jag har gjort lite roliga saker idag dock; Ritat, ritat lite till, slutat rita, och till sist, ritat lite mera.
Kanske att jag visar upp mitt mästerverk lite senare. 

Lägger upp denna låt bara för att den är så fin, och för att jag lyssnar på den nu och sjunger med. Tycker synd om min syster som måste lyssna på min hesa, gälla röst. 

 


Hej do ♥

Postat av: Lars-Olof (pedofil)

Nu ser jag att du ryckt tag i designen, höhöh

2011-08-28, 18:02:06 - URL: http://fridaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: